Blogger Template by Blogcrowds

.

22 mac 2011

aduhai.... korg mesti tertanya2 ape dah jadi.... byk perkara dah jadi...ada lucu, suka duka.................... aku masih pk2 nk cite kt tidak...... pasal aku cuti hari tue... tp semuanya hampa berlaku.... xsettle2....
nanti ar aku citer...................
hari masuk kerja, surat, tugas berlambak2...aduhai............ stresss..................... pasal baju koprat ler..... aduhai...tue cite lucu...krn aku xslh ambil bju org lain yg nm sm dgn aku...hhahhaha
pasal kucing dlm , bwh enjin kereta, semua kawan2 dan jiran2 dtg nk keluarkan ank2 kucing..... aku p kerja, p tunnaikan waran, p shoping...upe2nya bawa anak kucing... bby lg.... aduhai bt sarang plak dlm kete aku... aduhai....ibu kucing tue xtau ker aku syg kete aku tue... mls nk cite ler.....hati rindu tp apelah bt....ape daya ku????????/ nanti ler aku cite ye blogger2 skrg aku....................wawawaw

0 Comments:

Post a Comment



Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama