Blogger Template by Blogcrowds

.

9hb mac 20011..emo


hari nie aku penat sgt, penat2, badan dan perasaan.... semlm balik dari sibu gembira lg............. hehehhee... mlm tue adalah tradegi............krn perbualan disebuah talian telefon................... hahahhaha...byk pengajaran dan pembelajaran aku dpt.................. tp aku xtau knp aku emo thp cimpazi.............(sebenarnya aku xpatut pun...entahlah...bawa sampai ke pg....sampai ke tempat kerja.................. huhuhu..... sampai meeting petang...penat ler 2
3.00-5.30 petang meeting................ perli kah nk bt formal gila2 tuk pengarah baru yang akan dtg sini????????? entah/... aku tadah tinga je....bt2 dgr..otak fkran aku melayang2222222222222 terbg ke awan....dan pasal perbualan semlm aku benar2 terasa sgt222222222222 terasa sgt2222.......... aduhai...(asal aku terasa? sape aku? ape hak aku? halnyalah bak madah org sarawak........kuikuikui...tolg ler....aku sendiri cari penyakit............ xserik2 lg ler aku nie nk terjun gaung, curam gunung -ganang.............. aku benar-benar fhm sekarg... kata2 kawan aku ' kalau dia boelh bt kat kita macam tue punya baek, kat org lain pun sm' kebenaran terbukti.................hahahahhahaha.... pengajaran ke-2 kalau org tue baek dgn kita, tlg kita, MUNGKIN BUKAN KERANA RASA APE2...TAPI KERANA RASA SEMPATI, EMPATI, KESIAN, NK KUTIP PAHALA...................HAHAHAAH...SO BETTER KITA JGN PERASAN LEBIH2................WAKLU/................. JADI SENTIASA LER BERPIKIRAN BAEK KEPADA ORG LAIN DLM APE JUA SITUASI PUN................ YG PENTING KITA HENDAKLAH JGN PERASAN...........SUSAH KALAU SEMUA DI TIMPA PERASAN, HUHUHUUUUHHUHUHU..............SEMUANYA SLH SAPE??????????? SALAH AKU JUGAK!!!! PADAN MUKA AKU........................... XPASAL2 HP AKU MASUK WORKSHOP....................hahahahahhaha...pecah wei telefon aku............. sekrg sape susah?????????????????????????????? aku jugak


huhuhu.... sedih jg...tp asal aku sedih???????/ sedih ker? aku jeles??????????/ entah aku sendiri pun xtau...padan muka aku nk sgt maen meriam buluh...sekrg dah terkene..............sesal rasa.......... aku serius xkisah dier nk tlg kawan aku.........tp cr dier tue...aku xsuka..................... perlahan2 otak aku mengeluarkan byk andaiannya................ dan aku dpt agak dah corak dier............ hahahhahahah............ seriuns pada saat nie pun aku rasa terpagut sembilu.... xpelah aku dah bg pun tau kt kawan aku..... kalau dah dia call , call ler..... aku xmau ambil tau.... krn aku xnk terasa lggggggggggggg............ stopppppppppppp!!!! aku xsuka rasa ini...ingat dah nk pulih................ konon aku nk try benda baru, cara baru... dah kata mentimun dgn durian....mentimun jg penyek.....................hahahhaha.......... aku xpatut mgamuk bgitu, tp msg pg td menambahkan bengkak hati aku yg dr semlm................ sekrg aku tau kot citarasa dan gaya hidup dier................ so......................ahhhhhh....how can i overcome it????????? how to forget everything................... enough....it hurts my heart................. tired with this situation................... senang cirete..aku sebenarnya yg lebih2.............. mgada tahi kuda............ so sak2 ni bru aku htr msg sori............... sepatutnya aku x tunjukk rasa ketidak puasan hati aku ini pada dier krn aku xada hak lgsg pun.......................... naive btl aku nie........... satu lg kerja bodoh yg aku bt..........................stressssssss............... aduhai................ aku kena cpt tuk uruskan paper exam..analisi semua...krn aku kene p bercuti..... aduhai.... satu mlm rm900.... lum lg kos ubt dab rawatanya........... kalau 14hr aku duk 12 xrm900 dah berape????????? urmmmmmmmmmmmmm stresss jg nie............. aku kene bt jg nk cpt sem!!!!!!!!!!!!!11 leas tue nk p sambung belajar lak...harap2 keputusan aku keluar cpt................. rasa2nya aku nk p sambung kt sabah blik... ada rezeki leh p oversea................... aku xnk emo lg, aku xpercya aku leh ada ............ lg.................... aku xtau ler berape lm rasa terkilan dan terasa ni plak leh hilg................hahahhaha.....aku akur ler............... pasal housemate lak aku xambil ler...aku xleh nk kongsi dgn org tandas., dapur...hhhahahah...lagi bahagia duk seorg2 wpun duit sedikit membazir............. aku xkisah yg penting aku nk ketenangan.............. dulu sm2 masuk lain....skrg nk ambil org baru kenal aku xsguppppppp......................hahahahah............. sekrg aku bru phm knp Allah jarakkkan aku dgn adik2 bradik aku......... dr segi usia, kerana kalau aku sm2 membesar dgn adik beradik yg lain aku mesti cpt kecik hati...aku ni jenis kurg gemar berkongsi dgn org terutamanya kasih syg, kuat jeles, perlukan byk sgt perhatian, tidak sukar di abaikan...mudah tersinggung...selalu nk jadi g utama.................... malasnya nk bt kerja nieeeeeeeeeeeeee berdebar2 plak nk tunggu tarikh..................................

takutnya nk jupe doktor........................nanti bila aku dah masuk wad(enth2 xjadi leh balik...geram jg doc kalau u oll bt mcm tue kt i) aku xbawa hp p sana...hp aku bk x dlm laci.... nk off tkut ada org msg............. aku dah bt pengumun kpd semua, korg leh contact aku.... tapi klu x dibalas x dingkt bermakna aku dan masuk wad ............... so aku keluar aku bls ler....kalau aku xbls tue dua perkra je, pertama aku xkuar wad , atau xsembuh lg, kedua aku dah tiada lg....hahahahahha.....
serius aku meme xleh tido krn risau ape yg akan terjadi.......lg 3hari kot......berdebar wei..pak sop halalkan sgalanya, wawawaw sy syg pakusop, pak jalil, pok di...mcm ayh kdg sy............. terima kasih atas nasihat korg...xsampai 3bulan meme dah terbukti kata2 kalian...................... aurm... xpelah dah nasib sy...doakan sy sembuh.... n sihat.... teringin sgt nk sentuh dolphin............. 9hb yg menyedihkannn

0 Comments:

Post a Comment



Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama