Blogger Template by Blogcrowds

.

hari ini



urm sejak smlm mama xberape sihat setelah ayah bw kekeceamasane doktor benarkan mama pulang..... dia megalami gastrik yang teruk.... aduhai , bila aku dpt pnggilan aku rasa blur gila... almaklumlah sarawak dan trganu bukanya dekat... fening2..... itu semua gara2 maggi.... aduhai mama tlg ler berpantang dan banyak minum air putih..plzzzzzzzzzzzz....... hr nie pun dia masih sakit perut............. aduhai.... nasib baek Syuhada(aada) isteri anak saudara aku ada..... hehehehehhehehe... ape yg aku nk kongsikan kt xini ialah sstu perkara takdir Allah dan kententuan-Nya meme sempurna.... knp aku kt mcm tu????????? 6bulan lepas aku rasa aku ada post entry pasal anak saudara aku yg masih menuntu ingin berkahwin.....pada masa tu aku meme bakang gi ler..... aku meme xnk anak saudara lelaki kesygn aku nie kahwin terlalu awal... aku nk dia hbs belajar, baru kahwin.... aku meme marah gila sampai ada perselisihan fhm dgn abah dia iaitu abg kandung aku sendiri................ akhirnya perkahwinan mereka berlaku jua akhir tahun lepas dan mendapat restu semua keluarga kecuali aku..............hahahha... sekrg Allah nak sedarkan aku, aada tu ler yg ada kt rumah aku jg mama aku.... budaknya baik, jenis xberkira..... hahahah .. ajal jodoh pertemuan dan semua yg berlaku adalah dgn kehendaknya-Nya............. siapalah kita nk menyatakan itu, ini salah........
bila aku nk bank in duit tuk beli benda yg perlu tuk mama, aada kata xperlah achik aada guna duit aada je............ wawawaw... adalah perkara lain lg..... walaupun dia lebih muda dr aku dan anaksaudara aku... tp dia belajar tuk jadi ahli keluarga kami yg baik..maafkan achik kerana salah sangka..... aku tau kenape dia nk kahwin awal sgt, krn hidup manusia nie perlukan kasih syg...dia anak yatim... walaupun duit peninggalan bapanya banyak tetapi kasih syg dia kurang...jadi dia nk menumpang kasih dgn kami... terutamanya anaksaudara aku yg merupakan suami dia skrg............ masa cuti bru nie aku byk hbskan masa dgn dia tuk kenali hati budi dia...setakat ni sgt memuaskan...tp satu je aku xberkenan.. dia seksi...hahahha.... dan anak saudara aku nie jenis king control dan kuat cemburu....hahahahahhahaahah..tu pasal kt kg nun jauh kt sana..pasal mamaku yg tercinta....semoga dia cepat sembuh..... mama tlg ler pantang...... ya Allah sembuhkanlah ibu ku sepenuhnya...amin

aku kt sarawak pulak jadi peneman rakan2 sekerja masuk perlawanan badminton..aku tukang sorok dan tengok je.....lain2 adalah buat majlis bbq...and so on.......biasalah duk sarawak nie byk xtvt aku...heheheheh................. yg aku musykil skrg ialah pensyrah aku , bekas pensyrah aku di matrik dulu duk merapu dlm fb..... tertiba, bahasakan diri abglah, ajak kahwin kt siamlah..... dah ler dia ckp tue kt wall kwn aku aka ank murid dia jg..... hahahah..aku ingat dia nk kenekan aku... tertiba aku check inbox , ada jg dia msg, ajak kahwin, mula aku bt dek jg..... skali ayat dia kt inbox serius gila...... kami beza 4thn je.... aku bt bodoh jelah....hahahah.dia ada ank , isteri, xphm pulak eden dgn keturunan di raja ini....nk kenakan aku ke......hahahah....dulu masa kt matrik xnk ajak...hahhahahaha skrg aku nie dah ler dlm keadaan teruk, kesihatan pun xseberapa, fizikal dah kurg sdr dulu..al maklumlah org sakit katakan.....wawawawawawaw......... serius geli aku dgn dia, dia pensyrah aku, xsesuai.... dia meme ler hensem wpun xler tinggi macam fahrin ahmad pujaan aku................... hahahhaha.......... aku rasa pening dgn keadaan semasa ini....... kwn lm aku jg ajk aku kahwin.... ingat dia olok2..serius plak..... geli eh nk kongsi hidup dgn kawan sendiri..... aku siap terang keadaan aku skrg....akibt masa depan dan sempt jupe dia sekejap rabu lalu kebetulan dia outstation ke sarawak...... aku kata kt dia, kalau aku xsembuh aku lg teruk dr segi rupa paras aku..... aku cerita dari A to Z..... tp dia kata...xpe...... yg penting hati..... ye ker lelaki? aku xpercy kt lelaki skrg...... ckp lain bt lain.... hahahahaha....................... aku xtau ler senda gurauan ape yg berlaku dlm hidup aku ini.... kang best aku tido mlm nie...aku bgn pg esok, mama dah sihat sepenuhnya, aku pun, dan dah ada suami....hahahha...mls nk pk..... mls btl aku nk perkara selesai mls nk pk2 masalah..nk semua settle dlm sekelip mata................boleh ker???????????????????????

0 Comments:

Post a Comment



Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama