Blogger Template by Blogcrowds

.

isnin

ku pusing kiri, ku pusing kanan..... semua aku xdpt...hati macam xtertenteram..... wawawa...bls ar msg.....sengsara btl ler.... jadi ambiil kereta terus percut p bandar...parking kereta...aku berjalan hampir serata bandar....hahahah jaup p dr nam neoleong sampai ker seng hung.... heheheh cari salon tuk potong rambut...akhirnya jupe salon ni.....hahahhahahaah saloon nie jer f tgj ptg...... huhuhhuhu...aku ckp kt auntie nie supaya ptg pendek..... org belai kepala aku syok ar..... tertiba aku terdgr org mencukur...perghhhhhhhhhhhhhhhhh dia cukur aku punya rambut di telinga...hampeh kalau aku naik sideben nanti kan dah jadi mcm jantan...hAMPEH... SEDAR2 JE AKU TGK AKU DH MCM RUPA AYAH AKU DAH...DUHAI...... HEHEHEHE... tgk muka mcm lelaki...kuikui....lega rasa rambut dah pendek kt kepala..... wei aku kan rambut lurus ape2 fesyen pun ok...... dulu kecik2 rambut aku pjg sgt sampai ke lutut aku simpan...bila dah masuk asrama aku potg pendek, bila masuk u aku ptg pendek lg....dah hari ni aku ptg lg pendek...kukuikuikui...yessssss... dah tue aku p ler kedai bata cr selipar selesa sikit....... dah setahun aku nie langgar etika berpakaian...p opis xpakai kasuk...kemarin aku pakai, jalan bunyi ....semua student tgk.....pergh bunyi macam pegawai bank.....hahahahha..aku bila pakai formal2 formal sepenuhnya...taip selebet, selebet seteruk2nya.... hahahhaah bkn xtau....saje je suka22222........................ aduhai haruskah aku p ambil darah lg????????????????/ aku kan penakut teramat dgn jarum............. sape aku nk peluk kali nie................. boleh x....jgn ambil darah aku lg????????????// dah ler xpakai sarung tgn ambil darah...hangin betul dgn ma di poliklinik sini...... kt sarawak nie..... semua pesakit luar p poli...hospital tuk kecemasan dan masuk wat sahaja...pelik2 li....... hahahhahahaha......aduhai.....................

0 Comments:

Post a Comment



Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama