Blogger Template by Blogcrowds

.



Ya Allah..ampunkan aku..pandukanlah aku kearah-MU.... semakin hari semakin aku rasa terjerumus.... ya Allah hidup matiku biarlah dalam agama Mu iaitu Islam........ jadilah aku muslimah yg sejati... seandanya aku alpa dan terdorong kearah jalan yg ko laknati... selamatkanlah aku ya Allah... aku insan biasa yg lemah...tabahkan hatiku mengharungi dugaan hidupku....yang telah Engkau tetapkan, ya Allah seandanyai aku hampir tergelincir dgn ujian ini aku pohon tetapkan imanku ya Allah... kerana aku terlalu takut aku jg akan tunduk kepada nafsuku... seandainya ia tuk ku, permudahkanlah....dan seandainya ia dugaan Mu, tuk menguji takwaku.... bantulah aku, lindungilah aku, kuatkan imanku....ampunkanlah kejahilan aku ini.....Ya Allah........ sungguh asyik keindahan dunia.... yang haram terlalu mengoda belum tentu bila ia jadi halal seindah ketika ia haram.....YA Allah jauhkanlah aku dari tersasar.............. tetapkan takwa dan imanku ya Allah....... jadikanlah aku.... seperti ikan dilaut, walaupun laut itu masin, isi ikan itu tetap tawar..........ya Allah...
-feri 06/04/2011: 11:40mlm-

0 Comments:

Post a Comment



Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama