Blogger Template by Blogcrowds

.

alhamdullilah


surpise betul buka email..yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aku dpt.................. harap2 xada aral melintang lggggggggggggggggggggggggggggggggggggg............................... kuikuikui............ xsabar nk.............. aku rahsia dulu dr korg ye............. pasal ape? pasal sambung belajar............. rindunya nk hadiri kuliah..... aku nk capai jg cita-cita aku............... bes wei jadi pelajar nie.............. kita jgn pandang belakang...kita pandang hadapan je.............. terima kasih wilson!!!! selepas aku buat undian pasal nk ambil housemate ker tidak kt facebook dan jawapanya tidak..... aku dpt berita nie..............hehehehhe.... ingat nk rahsiakan tp xtahan lg....ye...ye...gembiranya............. akhirnya................. harap2 xada aral mlintang lagi.....................selepas aku ckp dgn jai kawan nub tue aku rasa tenang............ tenang yg sekian lm aku xdpt...... hidupkan jadi susah bila kita sendiri yg susahkan......... so meh kita ramai2 senangkan hidup kita sendiri.......... ape yg berlaku dah di aturkan............. xpelah... kdg2 ujian yg mdtg mematangkan fikiran dan bt kita lebih kuat lg..............hehehehehehe.............. semuanya.........
makcik sy minta maaf......krn sy bt makcik kecewa.............. terima kasih makcik..........sy yg salah........... sy xleh pakcik diri sy makcik...........itue ler kata2 yang aku berikan kpd ma jo............ jo...... tq 4 everything.... but........... u and i never ever ...... sorry seems to be the hardest word.............esok p kelah kt kabung............ ok ler dpt jupe pantai...... aku baru wujudkan blog baru........ dlm proses ubahsuai lg............. bosan ler pakai blog nie....nm xbest pungguk................hahahahahha....aku kan org bknnya burung........................... nie dilog aku kt status fb aku mlm nie...nama tue aku terpaksa umah sikit supaya identiti kawan2 aku xdisalahkan gunakan... far tue aku ler:


Far
tolong aku buat keputusan..... ada org nak jadi housemate aku..... huhuhuhu..satu aku ok...yg satu lg aku rasa dia ramah.... tp aku mcm xleh masuk je...heheheheh.............. ambik ke tidak???? ambil ke tidak?????????????? kecian plak dia dah p booking kereta................. argggggggggggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh dlm dilema...mcm mn nie???????????????
4 hours ago · Friends Only · UnlikeLike ·

*
*
You like this.
*
o
Nor Bee tidakkkkkkkkkkkkkkkkkk
4 hours ago · LikeUnlike
o
Farh masok ko bee?
4 hours ago · LikeUnlike
o
Nor Bee ambil pun bole...rs tk lwh blah...jgn dilayan sgt
4 hours ago · LikeUnlike
o
Far hahahah... bumbung kete tuk satu kete je rumah nie..... parking leh 3buah.... aku xsuka ler kete aku kene embun...xbergilirkan nanti kata diktator lak
4 hours ago · LikeUnlike · 1 personLoading...
o
Fazana dok sore lagi bagus..bebas skit,ado hosmet pon bagus sbb ade teme nok kecek sket..hehe
4 hours ago · LikeUnlike
o
Far dlm dilema......................
4 hours ago · LikeUnlike
o
Far aku xse duk dgn org sensitif...malas nk jg hati..mulut aku kan mulut beruhhhhhhhhhhhhhhhh
4 hours ago · LikeUnlike
o
Far tang dia kata gilir2 tue aku xsuka...kuikukikui............ dah 3bulan duk seorg2 leh je aku hidup... tenang je.....wawawa... xkan nk ambil seorg je , seorg lg mcm mn aku nk reject?//
4 hours ago · LikeUnlike
o
Fazana singel lagi bagus ma..tapi borim la
4 hours ago · UnlikeLike · 1 personLoading...
o
Far borin time petang je...mlm xdah.....kawan2 lain ada ramai lg..... mcm mn naa wei...kalu mung ambik ko dok
4 hours ago · LikeUnlike
o
Nor Bee umh dh ade bp org skg?, parkin ade lebih ke?
4 hours ago · LikeUnlike
o
Far semua dpt pindah hjg tahun lepas.... jadi 3 bilik o...... parking leh 3...tp berbumbungnya satu je.... maslahnya....berebut bumbung ler nanti..eden xgemar
4 hours ago · LikeUnlike
o
Far huhu
4 hours ago · LikeUnlike
o
Far hihii
4 hours ago · LikeUnlike
o
Fazana urm,kalu aku on aja..tapi dale kes mu,mu kene belajar untuk berkongsi segala2nyala,yolah aku pehe mu lagu mana,nak cari geng soulmate ni payah amat2..istikoroh dulu dah,hek2
4 hours ago · LikeUnlike
o
Far tue ler 50/50 nie.... mcm hepi je gini.... 3bulan dah ok selesa..mula2 tue rasa jg sunyi..skrg byk xtvt leh btkuikui
4 hours ago · LikeUnlike
o
Nor Bee huuuuuuuuuuuuuuuu diskusi elok2, mintak mereka masuk dgn syarat, mereka masuk kemudian, so mereka kene sesuaikan diri......, nasib la kan bab2 parkin tu...ckp terus terang, nk masuk, tk leh nk setuju syarat...tk payah masuk....
4 hours ago · LikeUnlike
o
Far nanti jdi xakrab ar..... hahahahhaha.... aku nikah ar bawa laki duk sini...imprt bee satu tuk aku...settle masalah aku
4 hours ago · LikeUnlike · 1 personLoading...
o
Nor byk songeh....suh dia cr umah lain...hehehe
3 hours ago · LikeUnlike
o
Far aaa.kan....dr aku rasa xselesa.............
3 hours ago · LikeUnlike · 1 personLoading...
o
Far so sape sokg aku ambil housemate taip' 1' dan xskong taip 'o' tlg bt undian ye....terbuka kpd semua
3 hours ago · LikeUnlike
o
Sood nak bg bgla...xnak ckp xnak...yg ngader2 wat iklan bilik utk disewa ni watpe?pelik mung ni...
3 hours ago · LikeUnlike
o
Far bukan iklan ler............ aku tanya pendpat ler... mahat aka sood jendol aka adris hadi...pandai bc x????????????? tlg baca betul2 yer
3 hours ago · LikeUnlike
o
Far mat sood nie aku teranjangkan bru tau
3 hours ago · LikeUnlike
o
Leiya undi o (^^,)
3 hours ago · UnlikeLike · 1 personLoading...
o
Sood ye ker?kalau x wat iklan mcmmn org nak jd housemate ko...mesti ko offer kan??telanjang??xpe2...x maula..time kaseh byk2...hihihi..(0_+)
3 hours ago · LikeUnlike
o
Far‎??????????????????????? xpandai eja plak............. bingung ko mahat..... ada ler org risik2kan...satu tue yg baru tu aku nk..yg lm tue aku mcm xdpt masuk....mcm dia xtelus sikit...hehehehhe
3 hours ago · LikeUnlike
o
Far huhu
3 hours ago · LikeUnlike
o
Sood hahaha....wah...telus??mcm ko ada mslh dlm diri ni..xnak ckp xnak weh..kata la nak 1 org je...ape ssh...k wat??
3 hours ago · LikeUnlike
o
Far urm...adalah ler hal sikit...pyh nk citer sini...idak aku ok jer............ biarl
3 hours ago · LikeUnlike
o
Far biarler rahsia sebabnya.... xbaik hbh2
3 hours ago · LikeUnlike
o
Sood mcm nak kawen dgn datuk je...biarla rahsia...hahaha...bg aku kalau xnak bgtau direct senang...kalau smpn2 pun ssh..esok kene diri sendiri blk...br tau time tu...
3 hours ago · LikeUnlike
o
Far ok.... tunggu esok bt istikoroh dulu nk atau x.......hehehehhehe
3 hours ago · LikeUnlike
o
Sood ssh sgt ke wat keptsn??
3 hours ago · LikeUnlike
o
Far ssgt2 susah..idak xbt ler sttus wei... demo gak...kawe serius nie bukan suko2 wei..... gapo nama punya sain ler lagu nie
3 hours ago · LikeUnlike
o
Azdar tak yah la da.........ore tu kete baru...kang die sebuk je nak amik parking ko....menci aku....nnti hidup ko jd tak best...bengang je kat mereka nanti
3 hours ago · UnlikeLike · 1 personLoading...
o
Far hahahha....bukan ape dia kene p awal...aku mls nk undo2 nie.... skrg aku p sek 6.30..lewtkan makin malas aku nie.... lepas xada ko lg aku mls wei az........ wei decoder ko mcm mn?
3 hours ago · LikeUnlike
o
Azdar decoder bia je la...sbb tak yah pulangkan ....aku bg kad je ritu die tak kata pa pon
3 hours ago · LikeUnlike
o
Far oooo...makin berseri nampak wei...bau nasi minyak pun dah dkt
3 hours ago · LikeUnlike
o
Azdar hahaha.........ida...berseri ke??
3 hours ago · LikeUnlike
o
Far aaaa.... untung wan dpt ko...hahha
2 hours ago · LikeUnlike
o
Azdar hahaha......untung aku dapat die gak ...heheh.....
2 hours ago · LikeUnlike
o
Far sama2 untung ler wei
2 hours ago · LikeUnlike
o
Far aku tpn muni...risik2 hari tue.....dia malu222
2 hours ago · LikeUnlike
o
Azda ahahaha.......ko tepon?........tak kan nye die cakap.
2 hours ago · LikeUnlike
o
Far adi ada sebelah...dia malu2...hahahhahahha.......
2 hours ago · LikeUnlike
o
Fati Benjamin xyohla ida. keselesaan diri harus diutamakan. payah duduk serumah tp kepala serabut. oyak ja skali skala family/sedara/kluarga angkat nak dtg nak tumpang tido. takut hsemate lain x selesa. hehe
about a minute ago · UnlikeLike · 1 personYou like this.
o
Far jawaban yg baik...terima kasih sahabatku.... pening nk cr alasan td...
a few seconds ago · Like

0 Comments:

Post a Comment



Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama