Blogger Template by Blogcrowds

.

ching ming


hahahaha...yesssssssssssssss hari ini aku cutiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikuikui...untung duk sarawak tok....banyak cuti....hari ni cuti sempenan ching ming......................kuikui.... bgn pukul 5.30.... tidur blik pukul 6pg..... bgn pukul 8pg sarapan, dan 10pg.....hehehehe.pukul 12 bru keluar p metro ambil waran...yes!!!! waran dah settle..... tp kene bayar rm15 krn tukar tarikh...aduhai...menyampah............. waran penebangan p balik tuk raya bernilai rm2158.oo (waran)plus rm15(duit aku sendiri)....heheheheheh............ apo lagi alang2 kuar p ler Avon.... hajat nk beli bxx bru..... tp xada offer lg.... ada offer 16hb nanti....yg 5hb punya offer kbykan aku dh ada...nk fesyen lain lak.... kene beli bxx krana dah naik......kuikui.....aduhai.... pening..... hari nie p restoran ramzan ada hati lembu masak merah...nyam...nyam sedapnya... peberet aku nie...kuikuikui...ape lagi santap berhbis-hbisan...bes jg jalan seorg2......heheheheh....tertiba je member call ajak makan durian...almaklumlah dia tau aku minat durian..... hehehehehhehe...cyg dier...kuikui.... kekenyangan dier jamu aku dgn durian.............kuikuikui.....hahahahhahaha.... malas melanda nie mcm mn nie..... reslt xkuar lg............ terasa nk je sambung blajar bulan may nie...leh x????????.. xdpt ler eden nk beli kete wish idaman kalbu............ blik2 td check fb...ada member send msg...hang jadi doktor kan????????? aduhai.... terguris hatiku...... kuikui...dia budak akaun matrik aku dulu...dulu aku sains hayat 1 dulu...... calon2 doktor ler konon............ heheheheh...mls aku nk bls msg dia xtgk ke kt profile??????????10tahun berlalu dgn cpt skli.... aduhai..... aku tertanya2 jg hr nie...knp aku rindu sgt kt mr.k.....wawawaw....cr nahas aku nie......
urmmmmmmmmmm adalak org nk rekemenkan aku dgn abg saudara dia...jgn labu...jgn labu.... aku dah xmcm perempuan skrg nie labu...selekh tahap cipan, bdn dah terabai...semua ler....xada semangat dah nie..... kecewa sgt2 pasal blajar nie....wawawawaw...... kene p bertapa dan bangkit lg.....................wahai..........wawawa....mls wei aku stop jap sambung esok emosi tengah terganggu....... nk layan member2 chat..sambil aku nk karaoke kt channel..... nasib ada internet xleh sunyi sgt hidup single nie..............kuikui...hari nie aku trima 3kuntum bunga ros dr cameron.....ada warna kuning, putih dan merah jambu..... pengirim suruh aku pilih..... hahahaheth ape2 enth.... lalu aku tpn si pengirim...ape mimpi tertiba hatar bunga hidup kt aku nie? satu pun aku xpilih krna walaupun aku amat sukar bunga ros....tp hanya suka ros warna merah darah ikan yg pekat tu............ hahahah sorry ler kwn... terdgr bunyi suara.... dia mengeluh....urmmmm aku sje je bt xfhm..aku fhm sebenarnya...hahahahh.... hahahahahah tp aku berkata benar....ros merah pekat tue aku suka tgk, suka cium, suka makan....bes wei makan bunga ros.............huhuhu..... dah ler aku nk lipat kain lak...............huhuhu.....

0 Comments:

Post a Comment



Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama