Blogger Template by Blogcrowds

.


jumaat yg menenatkan......... aduhai ler............ xsukanya bila org berjanji dia mungkiri........ xusah ler nk janji kalau rasa xmampu nk tunaikan.............aduhai...tp aku positifkan diri anggap dia lupa atau hal lebih penting dari aku...hhahahahah... pg2 dah badmood aku nie...p kerja muka msm mencuka..... cuka pun xmasam macam aku punya muka daa...........hahahhahahaha.. aku pening.......... pasal tukar2 nie bos no 3 kata dia sahkan, bos no 2 kata dia dan ikut saluran yg btl... aku bincg jg ler dgn bos no 3.... keras btl kepala lak.... tp mata diakan meme ler liar gilo...baso gong....duk kelih situ jah..aku byk kali perasan doh....aduhai..geeram sero.... bakpo duk kelih situnya dan benda tu nok naek...aku pun gong pakai hok singkat tengging bakpo.... ..urmmmmmmmmm byk karolah belakunya..... pastu mugo hr nie jumaat kee pukul 11 lbh boleh rht doh muga sek jate nk g maye jumaat.... tp aku duk opis lg...krn ada benda belum siap.... print bt hal...so terpaksa guna mbr plaknya...tgh aku duk print2...ink lak hbis print dio, so aku pun kalut bising2....tertiba ada satu mamat cina nie bersuara...awak nk pindahkan, jom kita kahwin berdua kemudian kita bercerai selepas pindah........... mak ai...ternaggag molot aku nie.... ada akak tue tepuk tgn dan semua rakan sejawatan f yg masih ada kt pjbt bising... ada yg kata pergggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, lamaran telah berlaku..aku bisu jelah...dlm hati aku bengong punya jantan...sesuka suki atenye jer............hahahahaha.... dgn nada ajak bengagan setelah aku diam sampai 5minit...aku kata, u nk ptg ker? sgup?hahahhahah.. aku dah rasa xsedap ati tkut timbul gosip...wawawaw... aku kata baek dia ugut aku , ugu bunuh ker ape...so boleh aku pindah dlm masa 24jam..hahahhahaha.... situasi itu merimaskan aku bila kawan2 dah bising so aku cpt2 blik rumah..............wawawawaw...urmmmmmmmmmmmmm.......... rindunya aku kepada seseorg...lantas aku tulis kt sttus fb aku rindu kt mr.k........... rupenya trajedi di opis td xhbs ada org komen.... xsuka btl guraun terlampau ini....semua org tanya pasal mr.k...sedngkan sebelum ni aku ada jg letak kt status mr.k.... tp xada org persan..oleh krn trajedi di opis td rakan sejawat aku dh slh sangka ingt aku btl2 dgn mr.kk....helo...itu mr.kk bkn mr.k.... k= kelawar....wawawawawsiap leh tanya mcm btl pulak diorg nie..kan itu gurauan .... sebab aku gurauan mcm btl.... mesti ada org rahsiakan pasal aku xjadi kahwin tahun lepas.... aduhai....benda nie aku meme rahsia.....mak ayah aku, dan housemate aku xtau pun pasal isu nie tahun lepas.... ada seorg je tau....hahhahah....xsuka kongsi rahsia dgn org pasal nie ler...hahahhahahaah............ malas nk citer ada ler etc2....

sabtu
aduhai air taklimt lak hari nie...bosan btl....agak lambt aku bgn pg nie.... p dlm keadaan selekeh gila senangkan org lain pakai baju koprat... malassssssssssssssssssss...wawawawawaw.....hbs taklimat slot satu ada hidangan minum pg..so mkn bersama2..............huhuhu...dlm perjalanan nk masuk slot kedua hbs minum ada seorg rakan sejawat tanya aku depan beberapa org rakan sejawat lelaki yg lain ttg isu smlm dan isu itu rupenya tersebar jg ler kt fb...........aku kata...tidak...mr.k yg aku maksudkan dlm fb tue... bukan refer ke mr.kk... mr.kkelawar, ok...tension aku..........semua diorg berpndgan...dan keluar pulak isu telur itik dan telur kasawari oleh mr.ma.......... aduhai kene lg aku... isu telur tue....itik ler, telur burung kasawari ler....buli aku ye korg..mentang2 korg dah kahwin ye.... lepas tue aku pelik pulak mr.p dtg rapati ke tlinga ku dgn pertanya btl ker dgn mr.kk? kalau btl kita putus saudara.... aku tersentap...itukan gurauan bukan btl2.... dgn cpt je aku tertepuk bahu mr.p... sambil berkta dgn lantang...xkan ler mr.p.... sebab sy xnk putus sedara dgn mr.p yg hesem nie.....hahahhalalu perbuatan dan kata2 aku diperhatikan oleh mr.m, mr.ma dan beberape yg lain... aduhai... jgn timbul isu lain dah ler.... meme aku rapat jg dgn mr.p kerana byk kerjasama aku dgn die..... risau jg tkut timbul gosip dgn mr.p meme dia ecem pun bru 34thun tp anak dah 3org wei....wawawaw.... diorg asyik kenekan aku je...aduhai.... dah ler sekrg bila bos 1 xtau dan pgantinya belum ada..situasi di tempt kerja agak lucah..hahahhaha...serius aku xpernh jupe org lucah2 sebelumthun 2011...2011 hampir 3/2 org yg aku jupe lucah..awal2 dulu aku malu ar rasa panas je muka, sekrg nie aku tembk blik...hahahhahaha...aduhai........ada lg aku nk citer tp kene tapis ar...hahahhahahaah ramai plak akak ajar aku mcm2..hahhahahaa..... xpeah kakak semua, semua rancana Allah... sy rasa baik sy belajar bila sampai waktunya dgn guru yg betul...hahhahahahah............
















http://youtu.be/R54EvuNXEbs

0 Comments:

Post a Comment



Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama