Blogger Template by Blogcrowds

.

hahaha inilah pujaan malaya aku sekarang... satu hari xdgr suaranya aku jadi mabuk cinta..hahahhahha.......hehehehe tambah2 nk tido kene dgr suara dia...xdgr sure xdpt tido pot............aduhai kekanda....(padahal leh panggil ayahanda)serius meme suka gila suara dia....meme suara kaw22 tambah2 tang sebut syg.....mengancan siot.... anda kenal ker????? nama dia Sohaimi... sedapkan nama dier......heheheheheh....ecem x???????? ecem ler jgkan macho kata org..walaupun dah berumur...kuikui..... hahahahah..... kepala aku tolting nie...pgl td p pinic pantai... berkelah katakan...... pergh tie bawa kete 120km/j.... balik2 singgah rumah kak nie plak..... ralek2 diorg duk belai kepala aku...samapai aku terlena kaw222 wei.......hahahahha,,,3hari berjemur tgh pns, hari p berjemur tgh pans lg........... bila p pantai aku rasa tenang, pk punya pk...aku bru je bg jawapan kt bakal housemate bru aku yang aku xnk terima dia....hahaha(cerewet aku nie) tp aku nie jenis manusia yg kecian kt org...jadi aku contact kaki2 aku kt sini tlg cr rumah kt dia....xsampai 5mint aku dapatkan rumah kosong kt dier..... aku per aku xterima dia masuk rumah aku...aku tlg cr rumah lain yg selmt dan selesa kt dio???? aku xkejamkan?????????????? nasib p berkelah pg td..... dpt byk penyelesaian maslah aku........hahahahahah.......... nasib jg ler suara kekanda nie mendamaikan hati........hehehehe..... kepada org yg xknl sipa dier nie...ni ler penyanyi lagu kalau berpancaran...tgk gambar kedua nie...ini geng yg mendendangkan lagu KALAU BERPANCARAN................... SYOK HABIS..... HEHEHEHEHHEH....TERINGIN NK JUPE DIER SECARA LIVE....... XDPT TIDO WEI XDPT DGR SUARA LAKI
INI................HAHAHAHHAHAHHA............. OK PER ???????????
heheheeh...besnya kalau dpt buat rumah kt tepi laut mcm tepi pantai si padan kt sabah ker. langkawi ker............ hehehehehehehhehe.......... semua impian punah bila xsiht gini............. nk kete wish xdpt, nk bunglow kt langkawi pun xdpt...hancur hatiku................... ya Allah cpt ler sembuhkan aku seratus peratus............ nk kejar impian nie....dlm 5 thun....leh x? dah terlbh masa 3thn nie dr tahun sasaran

Setiap wanita yang mendengar nyanyian Sohaimi Mior Hassan pasti akan cair dan terpaku dengan alunan suara ‘jantan’ nya. Terkenal dengan lagu ‘Epilog Cinta Dari Bromley’ pada awal tahun 80-an, anak jati Perak ini kini kembali popular dengan lagu duetnya bersama Ana Raffali dan Altimet berjudul, ‘Kalau Berpacaran’.

Sejak lagu tersebut mula diputarkan di corong-corong radio, nama Sohaimi kembali melonjak naik dan menjadi siulan ramai. Ke mana saja pelantun lagu ‘Ros’ ini pergi, pasti mendapat perhatian tidak kira sama ada peminatnya dari era 80-an mahupun generasi baru. Menyedari demam glamor yang melanda, Sohaimi secara jujur mengakui tidak selesa dengan keadaan sebegitu.


“Saya merupakan penyanyi yang ‘low profile’. Bila jadi glamour macam ini, saya rasa tak selesa. Pernah satu ketika, saya membuat persembahan di program Muzik-Muzik dan video itu telah dimuat turun di sebuah laman sosial.



“Saya rasa tak seronok sebab ada yang komen tentang persembahan saya. Mereka cakap saya macam orang tua gatal. Saya juga sebenarnya tidak selesa menyanyi di khalayak ramai dalam usia sebegini,”kata Sohaimi ketika ditemui pada majlis pelancaran album terbarunya di Redbox, The Gardens Mall, petang semalam.

“Kalau Berpacaran The Album merupakan album kelima saya. Album ini mula dihasilkan sejak tahun 2008 lagi. Semuanya saya buat sendiri termasuklah kos berjumlah RM30,000 yang juga merupakan duit saya sendiri.”
‘Kalau Berpacaran The Album’ merupakan terbitan Tele-infra Teknologi Sdn Bhd dan diedarkan oleh Warner Music. Album ini memiliki 13 buah lagu antaranya Epilog Cinta, Ros, Cinta Pertama, Apabila Cinta Menjadi Nafsu, Hikayat Negeri Antah Berantah, Surat Dari Seberang, Cinta, Seru (duet dengan Mus May) dan Demokrasi.

0 Comments:

Post a Comment



Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama