Blogger Template by Blogcrowds

.

malas


hari ni aku malas tahap cipan................... letih siot.... hahahahha....knp??????? entah ler... mesti toksin dlm badan aku meningkat ni.....lama lg nk bt rawatan nie............... aku meme xtahan hari nie....nafsu aku meme xleh control...aku telah menlanggarnya kerana xtahan.... iaitu aku telah minum nescafe.........hehehehhehe.....sebenarnya aku dh pantang kopi dan nesface dah 3bulan dah.... oleh kerana aku stress hari nie..aku telah...................... minum secawan nesface..sebenarnya aku mengindamkan kopi o ais.... xboleh ler telah gelojoh ikut nafsu....wawawawawaw..aku memang pengemar kopi o sejati.... tp doktor suruh aku elakan dari kafein.......... xtahan baahhh..so aku minum ler...xtahan bertapa lama2....lepas minum aku menyesal baaahhh...itu ler...masa nk xingat..dah habis telan baru aku menyesal....wawaw..aku juga telah makan maggi......hahahahhahahaha....dan sekarang aku menderita sakit.....kuikui.....ikut nafsu lesu,ikut hati mati............... asid dlm badan meningkatkan nie kemarin p check....not good to me.... tp malas nk pantang tok!!!!...... cerita hari nie............ hehehehhehehhe...aku telah bt jahat..kuikui..... apenya tek???????????hehehehehe...jeng..jeng222... sambung esok...terasa nk bersiar2 dgn kereta seorg diri malam ini...............hehehehheheehhehe...rock bebeh

0 Comments:

Post a Comment



Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama