Blogger Template by Blogcrowds

.

petang isnin


petang isnin yg memboringkan................. aku nk umumkan ker status aku??????? oh tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkk kalau xdpt aku malu siot............................ tiada cr lain ker wei????????????????????????????wawawaw................tension.................... btl2222222222222222222222222222...... aku aku nk trima je offer tut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kan aku menyesal lak................tlg pk tuk aku...aku tengah serabut pale!!!!!!!!!!!!


trengah intai fb nie... tertiba kt status kawan aku.... nik dia tuelis mcm nie...... ape kerja dia eek? lupa nk tanya....
'Teksi 1Malaysia...akan diubah kepada Kereta Sewa 1Malaysia di Wilayah Timur. Harga OTR RM57,000. Pinjaman dengan EON Bank dengan pembiayaan sebanyak 80% daripada harga kenderaan selama 7 tahun dengan kadar faedah 4.2%. Akan bincang dengan SME Bank untuk dapatkan kadar pembiayaan yang lebih baik untuk pengusaha kereta sewa. Akan mula transformasi kereta sewa di Kelantan dan Pahang secepat mungkin. Mohon JPP Kelantan dan Kerajaan Negeri Pahang peruntukkan RM10,000 kepada pengusaha untuk tukar kenderaan. Kertas cadangan dalam proses, perlu lebih perbincangan bersama agensi2 pembiayaan.Perlu cergas laksanakan transformasi.
insyaallah, akan bawa kejayaan.'
dia juga upload pic nie


0 Comments:

Post a Comment



Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama