Blogger Template by Blogcrowds

.

tension


setelah empt hari bercuti, hari nie masuk kerja, serius malas gila, member plak minta tlg p hantar ank dia ke pebgasuh, kemudian p bersama2 kerja, aduhai aku bgn lewat ler sebab aku ' cuti' msg dia p dgn rakan sepejabat yg lain, kebetulan laki dio p kursus, aku serius kelam kabut pg td...xada semangat wei nk p kerja, kerana xsabar dah nk buku buku bru dan tutup buku lm, lmbtnya jun.....hahhahahahahah, aku bkn pe, xkisah p erja dgn aku, part nk htr anak kt pengasuh tue aku malas, kerana kne p masuk taman lain, dah ler pg2 sesak, jem nenas, nagka semua jalanya......................hahhahaha tension wei...kalau aku ada laki senang ler ...serius malas nk drive, kene berhantar byk2 tempt mls btl aku....... bukan berkira, tp aku xnk pagi2 stress.............hehehheheh....korg rasa aku kejam ker???????????????????

0 Comments:

Post a Comment



Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama