Blogger Template by Blogcrowds

.

dua 3 hari nie hujan mak ai sampai banjir.................. ma dah bt keputusan pasal risikan aku tu...xsangka ye tertiba je org merisik...hahhahaha...budaknya ecem, dua thn lebih muda dr aku..ekonomi mcm xstabil...al maklumlah dia bru kerja...so harap harta mak bapak ar....xberdikari aku xsuka....ecem je bt ape...hhahahaha......
tertiba je aku rasa takut nak nikah............haahaha..knp eek bkn selalu je ke bila member kt opis tanya aku kata nk nikah cpt2.....tidak...ye aku xready lg.......... umur aku thn lg dpn dah nk masuk 3series....................hahahha...skrg stil 2series..........

xpelah................... jodoh ajal maut di tagn Allah...seandainya solo adalah terbaek tuk ku...apesalahnya......hahahaah

ya Allah berikan aku suami yang mentaati-Mu... mencintaiku kerana Mu..... menerimaku kerana MEnjaga amanah-Mu..... Ya Allah berikan aku suami yang dapat mempimpinku ke Jalan LurusMu.....................sesungguhnya aku amat perlu pemimpin untuk meneruskan hidupku.... Ya Allah....seandainya permintaanku ini menimbulkan keMurkaanMu ampunkalah kerana kejahilanku ini....................ya Allah berikanlah aku hidayah dan petunjuk.... semoga segalanya dgn keredhaan dan limpah kurnianMu ya Allah...................amin Ya rabalalamin................


salah ke aku nk memilih? bukan banyak pun permintaanku...... seorg suami yg solat lima waktu sehari semalam, pandai mengaji Al-Quran dgn tajwib yg betul................huhuhuhuhberiman dgn kitab Mu ya Allah.....................
ya Allah aku tau aku bukanlah baik.....ku pohon tuk jadi terbaek..... pimpinlah aku ke jalanMu ya Allah....berikan aku seorg suami yg mampu mendidikku................



susahnya untuk bt pilihan bila ia dtg...org besut dah....ke aku nk org kelantan juga?..........ustaz seklh pondok......ko..hahahaha...... pensyarah unviersiti... subhanaAllah..khayalnya aku...amunkanlah aku..........................subhanallah.....333x

risau pasal nk p tempt kerja baru.......berita baek aku dah dapat tukar balik semenanjung..yeh!!! alhamdullilah... risau lak kereta kesygan xsampai lg...meme...xtibab masanya pun lg,,,tp hujan dah lebat...dgr2 dah banjir kt sebelah bandar utama negeriku..aduhai...mcm mn nie???????????????/
Ya Allah selamtkanlah segala urusanku..........................bantulah aku.....semoga semuanya selamat.......................

0 Comments:

Post a Comment



Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama