Blogger Template by Blogcrowds

.

nub


comey x jubah nie....haahaha meme jubah nie cantik...tp kalau aku pakai dah xctk.... bukan salah jubah salah aku..kuikui.. putih bersih...
liplapliplap....hahahahha.....
alhamdullilah badan aku naik balik....
.hahaha..hari tue bulan ogos badan aku turun...september lagui turun.... kini dah naek berat..... xsuka ler jadi kurus..... krn sakit..
.biar ler kurus krn xcise
awak sy syg sgt kt awk nub...... tp hidup mesti diteruskan..... maafkanlah saya kalau saya mungkir janji..... jika awak masih dcc sy...sy akan tunggu..... teri makasih krn didikan awak.... ilmu awak bt saya jadi berani....awk ajar sy berdikari, awk ajar saya sabar...awak jaar saya pasrah dan redha....... seandainya di izinkan Tuhan kita dapat berjupe lagi...... wak setelah sekian lama...awak tetap dihati..... tp saya kene bangkit... xleh terbuai rasa bgini lama....(menitis air mata saat ini membasahi pp)
puas saya muhasabah diri.... ape2 pun ini ungkapan saya kepada awk wpun kita di alam yg berbeza..... SAYA SAYANG AWAK SEPENUH HATI SAYA...... SAYA AKAN SIMPAN ERAT2 SEJARAH KITA DILUBUK HATI SAYA, TERIMA KASIH, TERIMAKASIH KRN TELAH BERKORBAN TUK SAYA HINGGA KE AKHIR HAYAT AWK.................... MUNGKIN SAYA BUKANLAH TERBAEK..... TUK ORG SEHEBAT AWK....JADI KITA TADAK DIJODOHKAN............. U ALWIZ BE MY LOVE 4 EVER...................SUKARNYA SAYA NK PADAN KENANGAN INI....DOAKAN KEKUATAN SAYA..AL-FATIHAH..SAYANGKU......................... SIAPA PUN DI TAKDIRKAN TUK SAYA LEPAS NI SAYA AKAN CERITAKAN SEMUANYA......SAYA XKAN RAHSIAKAN...TUK TEMAN HIDUP SAYA........KRN saya nk dia cintai saya krn kekurangan saya dan trima saya serta kelemahan saya..............(adakah lelaki begini dalam dunia) kelemahan saya yg ketara terlalu berterus terang....(kata2 pedas berapi), malas bawa barang jika berjalan or travel, uruusan nk selesai pada masa itu jg, suka masak pedas n masam2............ degil, detective..suka siasat hingga ke akal umbi..... susah bgn pg....................... boros, uka kumpul gadjet...xn guna2 bila beli bt perhiasan....suka tukar hp................suka menangis.....hahahhahahahaha.......nk tc 24hours........................dll termasuk kentut kuat2....(nk buasir ke nk kentut? nk malu tp sihat ke nak xxmalu tp sakit?)


saya rindu awal nub..............................berdosanya say merindui awak...... doakan saya teguh pendirian.........................

0 Comments:

Post a Comment



Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama