Blogger Template by Blogcrowds

.

sayu rasa hati

urm lama xtulisblog....bz sgt2................. malam ni rasa sayu je...kalau dulu xpernah terfikir nk dptkan ia....tertiba ada dugaan melanda dan mahu dapatkan ia...namun kini dah dapat rasa berbelah bagi pulak...patutnya aku gembira tp rasa sayu lak....Ya Allah seandaniya aku kufur nikmat maafkan aku ya Allah.....terima kasih di atas rahmat disebalik dugaan ini ya Allah...... alhamdullilah...... hari kuar dgn kt liza, kak nie, tie n nurli.............. p sibujaya.... sayang tikar xada.... hari dpt hadiah jam tangan...nk tgk ker? nanti ler... terkejut juga aku dpt pemberian hadiah yg bermakna ini.....tp jam tue besar...org yg bagi hadiah tu kata p ptg ler....dan kak ni pun kata yg sama...tp aku xmahu ptg...kerana ia sesuatu yg originl.....comey jugalah..... kak liza pun dpt.....tp dia fesyen retro punya...hahahhahahah... kemarin aku dpt tag nama yg diperbuat dgn benang.... pasti dpt kura2...dpt tapepuware....wawawaw yg plg terharu n lucu ialah dpt hadiah gelang dr rkn sejawat aku berbangsa cina yg berkata...ambil ler hadiah kenangan dr org yg xsemat engkau kahwini....hahahah..lucu gila...... malam dinner lg dia duk melamar..itu kali ke berapa enth dulu bulan mei pun dia dah melamar...gurau je...tp bt havoc satu opismate...hahahhah lucu....... bak kata nik ler kalau kahwin dgn dia kerja aku adalah memasak jelah...sampai aku xsempat nk mkn....hahhahahha

0 Comments:

Post a Comment



Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama