Blogger Template by Blogcrowds

.


bunyinya mcm biskut je kan...... mcm biasa badan aku mula naik balik...hari tu hampair2 nk kurus,...kuikuikui....
pagi ni diskusi lagi dengan ma..... ma dah tau perangai aku....so dia xmahu masuk campur... ayah pun sama nak terima ka xnk ka atas aku.....dulu aku bising2 nk nikah cpt nk anak cpt...tertiba bila doa aku dimakbulkan aku rasa takut dan tak bersedia pun nk bertunang apatah lagi bernikah.... patut ler jodoh aku tak sampai dulu kerana Allah tau ape yang terbaek untuk aku.... kalau sekarang aku tak bersedia lagi dulu lagilah.... apekah aku ini cerewat sgt? memilih? atau takut nk bagi komitment?... entahlah...solat isthikroh xbuat lg....ramai dah suruh buat....

mana satu nie....nk cr yg terbaek...aku terbaek ker?...tp salah ker aku nk cr yg terbek???? kalau xada kosong seorg pun xdok...kalau ada sekali berempt..... kalau aku m semua aku ambil ni.... biar betik aku nk nikah dgn keturunan sheikh2 ni..mcm ngeri je.... hari2 mau daging kambing...aoi2
serabut.................... pening............... perlu nikah ke sekarang?????????
asal ayah dia nk kami nikah cepat2? xkan anak dia bunting kot? aik anak dia m ler xkan bunting...hehehehehhehehehe...aku lak jadi takut bila nk nikah cpt2 nie...mak oi.....xnk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 Comments:

Post a Comment



Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama