Blogger Template by Blogcrowds

.

jumaat

seawal pukul 8pagi dah kuar rumah p ke destinasi terkenal kt besut ni pada hari jumaat iaitu pasar minggu terbesar yang menjualkan pelbagai aneka dari segi pakaina, makanan, peralatan hiasan diri , rumah dan pelbagai...tip top ler jawabnya......

aku bawa lela p kenal dia nk shopping bantal kekabu...... u ol tau bantal kekab nie bes tau...xsetnding bantal mahal yg u beli kt manan2 tempat eksklusif korg tue....

penat juga ler dgn org ramai, parking 500 meter dr tempat nk p...kami p dgn kereta sendiri, jupe kat depan sekoah tengku mahmood I.......... pasti konvoi ikut jalan kampung p kuala besut......

pasar nie seluas i ekar penh org wei........ barang byk, penjual dan pembeli ramai...setiap minggu gtu xkira ler cuti sekolah ke idak meme ramai...... p kul 8..pukul 12.30tghri belum siap lg pusing kesemua gerai...dgn bawa barang bnyk dan terselit2 dgn org ramai....fuh berpeluh sampai ke rambut wei...
mesti korang nk tgk gamabrkan? nanti aku upload serve tgh lembap..tu yg aku mls nk menulis sekarang...benci aku eh broadband maxis nie...

nanti klu aku xbz aku upload masa kt opis nanti ye......

0 Comments:

Post a Comment



Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama