Blogger Template by Blogcrowds

.

kekecewa ker?

aku pun xpasti....................... aku kecewa ker???????????/ entah aku sendiri tidak pasti....................... ujian ini datang lagi.................. aku sudah tidak kuat.................. malas dan bosan.............. adakah aku pentingkan diri sendiri? salah kah aku? kenapa mesej dia membuatkan aku terasa? adakah aku? OMG.............. gambar ini sekadar hiasan semata-mata.................... Ya Allah berikan daku suami yang dapat memimpinku kepada-Mu............ yang dapat mendidiku....kejalan redhaMu ya Allah............... ampunilah daku ya Allah.................. ya Allah tabahkanlah iman ku............. permudahkan ler urusanku ya Allah.... terima kasih ya Allah kerana memberikan aku nikmat...ini ya Allah

0 Comments:

Post a Comment



Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama