Blogger Template by Blogcrowds

.

tengah2 syok duk layan fb kt tanga...tertiba makcik nakbeli pisang datang ler dgn anak dia.....aduhai.... nasib ada tuala besar leh cover kepala n tubuh.... hahahaahhahaha makcik: assalamualaikum aku: walaikumusalam(xdpt nk lari dah nie....pandan dah ler...... nasib anak dia berhenti kereta jauh jg) dengan suara serak2 basah dan batuk2 makcik: deman ke mek? selesema ya batuk? aku: aa ( lagi mau tanya ka? dah jelas lg ketara, dalam hati, mat ko jgn mari sini... hahaahhah, anak dia punya ler corner jauh nk p kebn aku yg seberang jalan.... bagus lelaki itu memahami ketidak selesaan aku) makcik: ibu p mn?( sambil memlilau tgk cr kereta ayah aku) aku: kedai pasar minggu makcik: mek mengajar mn sekarang? aku: smkj makcik: makcik nie nk beli pisang, makcik p kebn ambil ye aku: aaa(lega, harus kah aku naik ke rumah n tutup pintu? mcm xsopan lak..... hahahahah, nk bt muka mcm mn nie..... kebn durian aku byk pisang, tanam satu tumbh anak berjuta nam kata anak saudara ku, mkan xhabis, so selalu ler peraih pisang n pembuat kerepek pisang makcik: ada sikit je pisang aku: ok...xnk berckp sgt sebab suara xkuar, sempat juga aku jeling kt mat, oi mat ni, bt muka hairan lak, jenuh aku cover ni.... pandang sana ar.... makcik: nah duit, beli ye mek aku, jual makcik: selalu jumpa dgn ib, dia p makn ker? aku: beli barang makcik: sian deman.... hahahhhahahha wah lumayan jg kalau tananm pokok pisang, tanam sekali, pastu dia membiak, hahahhah. . rasa nk buat kebun pisang sepenhnya plak moral of story: sentiasa ler bertudung sepenhnya bila duk luar rumah krn tertiba dtg org jenuh nk cover nasib meme ada tuala dah kt kepala................... huhhuhu... pengajaran tuk aku nie....

0 Comments:

Post a Comment



Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama