Blogger Template by Blogcrowds

.

sabtu kerja


deman aku makin teruk, suara aku hilg lg................... tp aku dah mcm biasa plak, hahhaahah , betul kata org alah tegal biasa............ aku rasa mcm aku makin lasak ler kata org kg aku, hehehehheheehehehhe, hr nie aku bgn lewat, lepas mkn ubat, serius aku xmkn paracetmol loni krn pyakit aku alergik dgn ubat ni atau panadol.................... so muler ler aku ambil bju enth ape2 padan dgn tudung express aku,,,.....hahahaha..bila tgk kt cermin mak ai, baju hijau tudung purple muda, perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..so aku pun dapat idea tambah tudung ala2 dato ct nurhaliza...aku suka tudung nie krana ada permata, tudung tu warna itam, permata warna putih, so nk tampak mcm real aku guna brooch rama2 berjuntai kt kepala, jadi dua lapis ler tudung aku, tudung ala2 ct nie nampk leher dan rambut kalau aku xpakai tudung express tue, so sebab tue aku pakai tudung express kt dlm, itu ler jwpn kalau org tanya siap jawapan awl2 lg pok....hahhahha, padahal aku pakai tudung ct actuallly selendang kerana nk cover tudung express yg lain bebenor dgn kaler bju tue.......................haah.............. sampai je opis semua org tgk aku, aku dah gelabah nie, adakah nampak lg kontras tudung dan baju?...wawawaw... sekali tue, lain nampak hr nie, aku hanya tersenyum................................hahhahahahahahhha, bila masuk tempt aku, berselisih plak dgn rakan2 sejawat semua tegur, aku jadi keliru nie, perli ker puji...................... so aku p kelas, masuk je pergh dpt tepukan dr student, ooopsssssssssssberlagak ler aku seperti biasa, dan bila aku melawati di kaki lima, semua student yg tgh khuysuk semua berpaling pada aku, aku xperasan rakan sejawat aku yg cerita, tp aku ada dgr ler, perghhhhhhhhhhhhhhhh lawa tudung, tudung nk cover nie adik iooo bkn nk berfesyen, ada seorg nie dia ckp kt aku, nie tudung ker seledang dato ct? mcm mn pakai, kalau nk bergambar bersama boleh???????????????hahahahah.. mcm2..................... aku keliru nie....... so aku jalan menuju ker opis, sekali ada org nyanyi lg yuna daaa...................hahahah....... huhuhuu........dlm perjalanan ke opis ada student kata, wah seksinya? aku ingat kata kt rakan aku yg chinese nie, so aku diam ler, upenya ckp kt aku?sy seksi? student perempuan tue... mn ada jawab aku, bbukan nampak leher pun, wawawaw..... seksi tang mn, aku terkeliru, oooo mungkin tudung exprss aku tue singkt, seledang dato ct nie lg pendek so nampak dada aku kot, tp bkn nampak kulit pun...wawawawtp muka diorg mcm kagum gila.....hhahahahaha...so aku tgk rakan sejawat aku berkumpul so aku join sekali, sekali tue boss kecik ada ler, ape berlaku????????????? dia punya diolog kelakar gila: pungguk ker nie? asal lain hari nie, xberkedik dia tgk, ctk tudung,
pnugguk: biasalah tudung sy meme cantik
boss kecik: lawa ler hr nie....
ita: dah kagum sgt dah boss dgn pungguk nie.....xberkedip tgk......
so aku cuba berselindung sikit dibalik tower,
boss kecik: mn ko pungguk mcm i ckp dgn dinding jer
pungguk: ada nie boss, jap boss nk ambil brg jap
so boss p kt aku.
ita: aik boss tgk xberkedlip tampak
boss kcik: wah cantik ooo
pungguk: ye semua org pujian selendang sy, bkn sy, biasa ler hr minggu lain sikit...

so aku p main opis, sekali tue puan ren , rakan sejawat aku jg): wah pungguk U LOOKS DIFFERENT TO DAY, ...
PUNGGUK: HANYA MAMPU TERSENYUM.....

INGAT NK BT PROJEK, TP XLEH ADA KELAS KERANA DAH MULA SEMESTER EXAM....... MASA EXAM, PELAJAR TGK JE KT AKU, TERDENGAR LAGU YUNA DINYAYIKAN SLOW KT AKU BILA AKU LIMPASI MEREKA,.................. DARI RAKAN SEKERJA, MAKCIK CAFE,RAKAN SEKERJA SEMUA PUJI AKU LER HR NIE,...HAHAHAH


PALING BEST FADHLI, SIAP MASA KT CAFE DAH NK BALIK SEMPAT LG TUNGGU AKU LUNCH, TP LUCUNYA TANYA AKU MCM MN AKU PAKAI TU................HAHAHAH...AKU HANYA GELAK JER, KORG SEMUA, XTAU KER AKU PAKAI TU BUKAN TUK BERGAYA, AKU LAMBT BGN PG TD LER, SELEDANG SINGKT DATO CT TU TUK COVER TUDUNG EXPRESS AKU YG XMATCHING DGN BAJU LER...............HAHAHAHAAHAHAHAHpokli pokli, , dulu kalau style tudung aku lain mesti je pokli tanya................., berita baik pokli idaman malaya nie dah mula bercinta, tahniah,...

tp yg lucukan, kak cafe, dtg kt aku tanya jg pasal tudung tue, pastu minta aku tuk perbaharui menu lg.....................hahahhaha..penting sg ker aku ?????? hr nie terasa tenang je wpun sakit hati dan deman kerana byk makan pujian, rasa diri dihargai........................................... hahahahhahahhahahha

tudung aku pakai tue lebih kurang mcm dato ct pakai nie ler cuma kt dlm ada tudung express warna purple muda


0 Comments:

Post a Comment



Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama